مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-14سياسي

تکرار اشتباهات و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران


نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» برای برگزاری یک مسابقه کاریکاتور فراخوانی را منتشر کرده که نشان از تکرار اشتباهات قبلی و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران دارد.

- نشریه فرانسوی شارلی ابدو برای برگزاری یک مسابقه کاریکاتور فراخوانی را منتشر کرده که نشان از تکرار اشتباهات قبلی و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پی اعلام فراخوان نشریه فرانسوی شارلی ابدو برای برگزاری یک مسابقه کاریکاتور و با توجه به سابقه گستاخی این نشریه در توهین به مقدسات گفت: نشریه شارلی ابدو در گذشته نیز گستاخانه به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اقدام کرده بود.

این حرکت توهین آمیز که با واکنش های تند و اعتراضی در جهان اسلام مواجه شد این بار نیز در حال تکرار بوده و نشریه مذکور اصرار بر تکرار اشتباهات قبلی و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران دارد.

به گفته این مقام مطلع در صورت انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز، علاوه بر نشریه شارلی ابدو ، سایر رسانه هایی که آن تصاویر موهن را منتشر کنند با محدودیت سفر و فعالیت خبرنگارانشان در جمهوری اسلامی مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اشتباهات و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران

تکرار اشتباهات و تحرکات موهن در مورد مقدسات ملی و اسلامی ایران