مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-14اقتصادي

صدور اسناد مالکیت جزیره شیف و رودخانه دالکی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز جزیره شیف بوشهر که ساکنان این جزیره فاقد اسناد مالکیت واحدهای مسکونی بودند و سند بستر رودخانه دالکی دشتستان صادر شد.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز جزیره شیف بوشهر که ساکنان این جزیره فاقد اسناد مالکیت واحدهای مسکونی بودند و سند بستر رودخانه دالکی دشتستان صادر شد.

حسن بابایی پهارشنبه 23 آذر در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بیش از 95 درصد از عرصه های ملی استان بوشهر حد نگاری شده است، اظهار کرد: این استان در عرصه حد نگاری رتبه نخست کشور کسب کرده و بیش از 40 درصد اراضی زراعی حدنگاری شده است.

وی با اشاره به مساحت اراضی ملی به میزان 137 میلیون هکتار کشور تصریح کرد: تاکنون 135 میلیون هکتار اراضی ملی کشور معادل 98 درصد تثبیت و به صدور سند مالکیت ختم شده است.

همچنین تا چند ماه آینده تمامی عرصه های ملی کشور دارای سند مالکیت حد نگاری می شود.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه 2 میلیون و 800 هزار هکتار اراضی زراعی معادل 15 درصد حد نگاری شده است، اضافه کرد: امید می رود با تشکیل جلسات متعدد در استان ها مانند بوشهر و نشست بین فرمانداران و مسئولان قضایی و همکاران ثبتی، تعامل خوب ایجاد شود و کشاورزان هم برای دریافت سند پیشقدم شوند تا شاهد حرکت شتابان در حوزه صدور سند اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت جزیره شیف و رودخانه دالکی

صدور اسناد مالکیت جزیره شیف و رودخانه دالکی