مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-14سياسي

رشد 156 درصدی اشتغال زایی در شهریار طی یک سال گذشته


رییس صمت شهریار از رشد 156 درصدی ایجاد اشتغال در این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی احمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری به تشریح عملکرد 6 ماهه این اداره پرداخت و اشاره کرد: ساماندهی لکه های صنعتی علی رغم محدودیت هایی که وجود داشت با حمایت فرمانداری و نماینده مجلس انجام گرفت و با توجه به تقاضا برای اشتغال توسعه این بخش را خواستاریم تا صنایع قابل توجه در شهریار متمرکز شود.

وی ادامه داد: 18 واحد صنایع غیر فعال و راکد داشتیم، که با پشتیبانی جلسات ستاد تسهیل که 27 جلسه داشتیم صنایع راکد را به جریان انداختیم.

احمدی خاطرنشان کرد: ما در بخش صنف چالش های زیادی داشتیم و مطالعات فنی توسط مشاورین متخصص صورت گرفت اولین قدم اصلاح ترکیب اتاق اصناف بود و با برنامه ریزی مدون و هم فکری مجموعه تحولات صنفی داشته باشیم.

رییس صمت شهریار در ادامه به بلاتکلیفی اصناف و مکان های صنفی غیر مجاز پرداخت و تصریح کرد: ظرف 2 ماه گذشته 3 هزار واحد صنفی بدون پروانه شناسایی شده و به مراجع قانونی ارجاع داده شده است و بخش ساماندهی اصناف را با الویت پیش می بریم.

وی به نظارت و بازرسی اصناف ها اشاره کرد و افزود: نظارت و کنترل بازار در وضعیت فعلی کشور از مهم ترین اقدامات اداره صمت است که این مهم با جدیت ادامه دارد همچنین 13 واحد شرکت های دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 156 درصدی اشتغال زایی در شهریار طی یک سال گذشته

رشد 156 درصدی اشتغال زایی در شهریار طی یک سال گذشته