مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-14حوادث

افزایش 18 درصدی جان باختگان تصادفات شهری در خراسان رضوی


از ابتدای امسال تاکنون آمار جان باختگان ناشی از تصادفات شهری در استان 18 درصد و تعداد مصدومان ناشی از تصادف جاده ای نیز 12درصد نسبت به همین مدت در سال قبل افزایش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون آمار جان باختگان ناشی از تصادفات شهری در استان 18 درصد و تعداد مصدومان ناشی از تصادف جاده ای نیز 12درصد نسبت به همین مدت در سال قبل افزایش داشته است.

سردار محمدکاظم تقوی امروز، 23 آذر ماه، در رزمایش طرح ترافیک زمستانی پلیس راه که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده ای این فرماندهی اقدام به افزایش 180 تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان کرده است.

وی افزود: این طرح باهدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از امروز 23 آذر در جاده های استان اجرا شده و تا 20 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

تقوی به افزایش 34 درصدی سفرها در خراسان رضوی اشاره کرد و توضیح داد: تردد در مبادی ورودی و سفرها از ابتدای امسال تاکنون در استان نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشد چشمگیری داشته و می طلبد کنترل ها نیز در این حوزه افزایش داشته باشد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: در این طرح زمستانی که به مدت سه ماه طول می کشد، علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی جان باختگان تصادفات شهری در خراسان رضوی

افزایش 18 درصدی جان باختگان تصادفات شهری در خراسان رضوی