مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-14فرهنگي

جشنواره 100 به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید


شهر های بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین میزبان دوره های جدید کارگاه های آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم 100 با تدریس مقدم دوست، دارابی، خردمندان و مفیدی کیا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کارگاه های آموزشی از ایده تا تولید با تدریس هادی مقدم دوست، چگونه یک فیلم 100ثانیه ای بسازیم؟ با حضور حسین دارابی، تولید فیلم100 با حضور محمدرضا خردمندان و کارگردانی فیلم100 با حضور محمدباقر مفیدی کیا به ترتیب در شهرهای بندرعباس،  شیراز، تبریز و قزوین برگزار خواهد شد.

در این راستا کارگاه های هادی مقدم دوست و محمدرضا خردمندان در روزهای 24 و 25 آذر،  محمدباقر مفیدی کیا در روز 24 آذر و حسین دارابی در روزهای 26 و 27 آذر میزبان علاقه مندان به ساخت فیلم های 100ثانیه ای می شوند.

این کارگاه‎ها که در ادامه روند رویکرد فراتهران سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم100 در دستور کار این جشنواره قرار گرفته است، تاکنون در شهرهای اصفهان، زنجان، قزوین و مشهد برگزار شده و در ادامه نیز با حضور استادان مطرح سینما در شهرهای یزد، رشت، اهواز و.

با همکاری حوزه هنری مراکز استان ها برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم100 ابتدای آبان ماه منتشر شد و مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش های رقابتی ملی، بین المللی و کودک و نوجوان تا پایان دی ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره 100 به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید

جشنواره 100 به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید