مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-14سياسي

علم و دانش را در کشور باید با روش های هدفمند نهادینه کنیم


مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان، جهاد کشاورزی را یکی از موتورهای محرکه در تمام دولت ها اعلام کرد و گفت: موفقیت این سازمان سبب توسعه امنیت غذایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی بیان داشت: یکی از موتور محرکه در تمامی دولت ها جهاد کشاورزی است که موفقیت آن سبب توسعه امنیت غذایی می شود.

وی افزود: دین اسلام بر اساس یک نوع کلید واژه هایی برپا شده است که اولین آن اخلاق و معنویت است بسیار اهمیت دارد که ما در طول عمر زندگی و در طول عمر کاری خود معنویت را در خود تقویت کنیم دومین و کلیدواژه علم دانش و پاسخگویی به مردم بر اساس علم دانش است، مسلمان باید بتواند بر اساس علم و اندوخته های علمی خود به سوالات و شبهات پاسخ دهد، سومین کلید واژه مهم اسلامی اخلاق فردی و اجتماعی است یک فرد مسلمان باید در وحله اول خوش خلق باشد تا بتواند پله های سعادت را طی کند.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: مقدمه یک جهاد تبیین خوب آگاهی بر اهمیت کلام است، گاهی از کلید واژه هایی مانند حجاب برداشت های غلط در جامعه می شود و ترویج می یابد و عدم آگاهی سبب بروز برخی از مشکلات می شود.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان در توضیح اخلاق و معنویت خاطرنشان کرد: در تمامی کنش ها، واکنش ها، برخورد ها و ارتباطات رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانش را در کشور باید با روش های هدفمند نهادینه کنیم

علم و دانش را در کشور باید با روش های هدفمند نهادینه کنیم