مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-14ورزشي

«میریم که داشته باشیم» به یاد بهرام شفیع


سردبیر برنامه رادیویی «میریم که داشته باشیم» گفت: این برنامه زنده کننده یاد بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی فوتبالی است که مخاطبان از گزارش‎ هایی سبک او با اصلاحات منحصر به فردی مانند «میریم که داشته باشیم» خاطرات جالبی دارند.

- سردبیر برنامه رادیویی میریم که داشته باشیم گفت: این برنامه زنده کننده یاد بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی فوتبالی است که مخاطبان از گزارش‎ هایی سبک او با اصلاحات منحصر به فردی مانند میریم که داشته باشیم خاطرات جالبی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، امیر بیشه، مجری و سردبیر ویژه برنامه میریم که داشته باشیم با حضور در استودیو شبکه خبر سیما درباره این برنامه توصیحاتی ارائه کرد.

بیشه درباره نام این برنامه یادآور شد: میریم که داشته باشیم زنده کننده یاد بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی فوتبالی است که زندگی را فاصله بین هیجانات فوتبال می دانست، مخاطبان از گزارش‎ هایی سبک شفیع با اصلاحات منحصر به فردی مانند میریم که داشته باشیم خاطرات جالبی دارند.

وی افزود: اولین هدف برنامه میریم که داشته باشیم انتقال هیجانات فوتبالی است که در این برنامه تلاش می کنیم با چاشنی طنز این هیجانات به بهترین نحو منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میریم که داشته باشیم» به یاد بهرام شفیع

«میریم که داشته باشیم» به یاد بهرام شفیع