مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-14بين الملل

فرمانده گردان های قسام: عهد بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم


فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.

- فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، محمد ضیف فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اظهاراتی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در شهر غزه عنوان کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل گردان های قسام خطاب به دشمن گفت: ای بیگانگان در سرزمین ما، اجداد شما با گرایش ها و تفکرات صهیونیستی خبیث خود از نابودی ملت ما و از بین بردن هویتمان ناتوان بودند.

وی افزود: امروز شما ناتوان تر و ترسوتر از آن هستید که آنچه اجداد شما در تحقق آن شکست خوردند را محقق کنید، نابودی سرانجام شماست و این وعده خداوند است و بدون تردید محقق خواهد شد، وعده ما و شما مسجد الاقصی پس از آزادی و پاکسازی آن از لوث اشغالگران خواهد بود.

محمد ضیف در پایان خطاب به ملت فلسطین گفت: در سنگری واحد و زیر پرچم واحد متحد و برای هدفی واحد، که همان آزادسازی اراضی فلسطین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده گردان های قسام: عهد بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم

فرمانده گردان های قسام: عهد بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم