مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-14بين الملل

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با همتای آلمانی


مشاور امنیت ملی آلمان که به بغداد سفر کرده است با همتای عراقی خود دیدار و درباره تداوم هماهنگی و همکاری میان برلین و بغداد در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطاعات رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با همتای آلمانی خود دیدار و گفتگو کرد.

یانس بلوتنر مشاور امنیت ملی آلمان که به بغداد سفر کرده است با قاسم الاعرجی، همتای عراقی خود دیدار و درباره تداوم هماهنگی و همکاری میان برلین و بغداد در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطاعات به خصوص در زمینه امنیتی و اطلاعاتی رایزنی کرد.

دو طرف در این دیدار درباره پرونده اردوگاه الهول و لزوم برچیدن آن و تقویت بازخواست و رسیدگی به جنایت های گروه تروریستی داعش گفتگو کردند.

الاعرجی اعلام کرد: دولت عراق مصمم به تداوم همکاری و شراکت با جامعه جهانی و حمایت از راهکارهای تقویت ثبات و امنیت در منطقه و جهان است و تاکید دارد که تروریسم همچنان خطری واقعی است و باید با همکاری جامعه جهانی این پدیده را ریشه کن کرد.

مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به متغیرهای موجود در عرصه جهانی و لزوم هم افزایی تلاش ها برای گذر از این چالش ها و بحران ها تاکید کرد: عراق بخشی از محوربندی های سابق یا جدید نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با همتای آلمانی

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با همتای آلمانی