مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-14ورزشي

بازی های آسیایی بسکتبال محل تست بازیکن نیست/ در انتخاب نفرات سفارش نمی پذیرم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه سوپرلیگ و بازی های آسیا جای امتحان و تست بازیکن نیست، گفت: برای مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گرفتن نتیجه در آسیا بسیار مهم است.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه سوپرلیگ و بازی های آسیا جای امتحان و تست بازیکن نیست، گفت: برای مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گرفتن نتیجه در آسیا بسیار مهم است.

مهران حاتمی عصر امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی های آسیایی اتفاق کوچکی نیست و باید قدر این فرصت مهم را بدانیم، اظهار کرد: تیم های عربی برای حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی از بازیکنان غیربومی، NBA و سایر کشورهای صاحب سبک بسکتبال جهان استفاده می کنند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به اینکه این تیم متعلق به مردم شهر گرگان و هواداران است، ادامه داد: از اختیاراتی که در جایگاه مربی این تیم به من سپرده شده می توانم از همه ظرفیت ها استفاده کنم.

وی با تأکید بر اینکه سوپرلیگ و بازی های آسیا جای امتحان و تست بازیکن نیست، افزود: در انتخاب نفرات تیم و ترکیب بازی ها به جنبه های فنی و توان بازیکنان نگاه می شود و برای مجموعه گرفتن نتیجه در آسیا بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی بسکتبال محل تست بازیکن نیست/ در انتخاب نفرات سفارش نمی پذیرم

بازی های آسیایی بسکتبال محل تست بازیکن نیست/ در انتخاب نفرات سفارش نمی پذیرم