موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-14سياسي

منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم می شود


با برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم که منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای عقب نشینی برای حفظ حریم 60 متری دریا شاهد همکاری خوبی از سوی سپاه، دانشگاه خلیج فارس و شرکت برق هستیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته و برگزاری مناقصه، به زودی مبلمان شهری مناسب جایگزین حریم 60 متر دریا که عقب نشینی صورت گرفته خواهد شد.

شهردار بوشهر تقاطع شهید سلیمانی را یکی از طرح های مهم عمرانی در شهر بوشهر عنوان کرد و افزود: مرحله آخر بتن ریزی نیز در حال انجام است تا 22 بهمن شاهد تکمیل مرحله بتن ریزی و مراحل سخت افزاری پروژه باشیم.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا وی اعتبار این پروژه را 82 میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: آسفالت و روشنایی این پروژه نیز در مرحله بعدی قرار دارد که تلاش می شود تا پایان سال جاری تکمیل و در ایام نوروز به بهره برداری برسد.

حیدری با اشاره به اینکه پیمانکار طرح تفکیک زباله از مبدا نیز مشخص شده است خاطرنشان کرد: تلاش داریم که از این شرایط به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری استفاده کنیم و به زودی خبرهای خوبی در این زمینه برای مردم خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم می شود

منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم می شود