مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-14بين الملل

مقاومت، اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در گفتگو با شبکه المسیره یمن تاکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه المسیره یمن تاکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

وی افزود: اظهارات یحیی السنوار رییس جنبش حماس در غزه مبنی بر اینکه فرصت رژیم صهیونیستی در پرونده اسرا کوتاه است، به خاطر وقت کشی مسئولان صهیونیست در این پرونده و سرپیچی از مذاکرات است.

سخنگوی حماس تاکید کرد: کابینه افراطی و فاشیسی جدید رژیم صهیونیستی به دنبال هتک حرمت مسجدالاقصی است که در این صورت با خیزش و طوفان کشور های عربی و اسلامی مواجه خواهد شد که نبرد سیف القدس در برابر این خیزش بسیار کوچک خواهد بود.

حماده ادامه داد: هماهمنگی در نبرد سیف القدس در محور مقاومت وجود داشت و گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از برادران حزب الله و جمهوری اسلامی ایران کمک اطلاعاتی دریافت کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت، اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد

مقاومت، اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد