مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-14فناوري

همراه ممنوعه!


کودکان از چه سنی می توانند تلفن همراه داشته باشند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: مدت هاست تلفن همراه و تبلت به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما تبدیل شده و تقریبا زندگی بدون تلفن همراه برای بسیاری از ما تقریبا غیر قابل تصور است.

در دو سالی هم که کرونا به جان مردم افتاد و قرنطینه بچه ها را در خانه ها محصور کرد، این وسیله کوچک جادویی دست بچه ها قرار گرفت و اعتیاد در استفاده از این وسیله به آنها نیز سرایت کرد.

همین موضوع دغدغه ای به پدران و مادران اضافه کرد که حالا با کودکانی که هیچ آشنایی با فضای مجازی ندارند و حالا دست به موبایل شده اند، چه کنند! این موضوع که کودک از چه سنی می تواند گوشی شخصی داشته باشد و تا چه اندازه والدین روی گوشی بچه ها نظارت داشته باشند به مسأله ای پرچالش برای والدین تبدیل شده است.

گوشی تلفن همراه برای بچه های زیر هشت سال ممنوع! فاطمه سعیدی راد، روانشناس و مشاور خانواده، به جام جم توضیح می دهد که در سنین زیر هشت سال نباید چیزی به اسم گوشی برای کودک خریده شود، زیرا لزومی برای آشنایی کودک با این وسیله وجود ندارد اما می توانید یک تبلت برای خانواده بگیرید و در مواقع ضروری و کلاس آنلاین در اختیار او قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه ممنوعه!

همراه ممنوعه!