مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-14اقتصادي

تدوین نقشه راه بومی سازی تجهیزات صنعت نفت


برزو قنبری از تدوین نقشه راه برای بومی سازی تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و ساخت بار اول خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تفکر مبتنی بر حرکت به سمت سازندگان داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، برزو قنبری در نشستی تخصصی با عنوان رویکردهای حمایتی از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در نخستین روز از کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت با رویکرد بررسی چالش ها و فرصت ها برگزار شد، با بیان اینکه روند ساخت داخل و حمایت از سازندگان داخلی از دهه 80 شروع شده است، گفت: در این سال ها از روند مهندسی معکوس و ارتقای دانش فنی شروع کردیم و به عنوان یک کارفرما معتقدیم امروز در حال نزدیک شدن به بلوغ فناوری هستیم و البته تا رسیدن به جایگاه مورد نظر مسیری را در پیش داریم.

وی با بیان اینکه وزارت نفت و شرکت های زیرمجموعه تمرکزی ویژه روی موضوع بومی سازی تجهیزات و ساخت بار اول دارند، افزود: با حمایت دیگر سازمان ها و معاونت ریاست جمهوری و انجمن های مرتبط، نقشه راه مشخصی به وجود آمده است و به ویژه در دولت سیزدهم تفکر این است که بی شک باید به سمت سازندگان داخلی برویم.

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران، با اذعان به مشکلات در این مسیر، گفت: در این سال ها بسیاری از مشکلات قانونی حل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه بومی سازی تجهیزات صنعت نفت

تدوین نقشه راه بومی سازی تجهیزات صنعت نفت