مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-14پزشكي

سند سلامت کارکنان در ادارات استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد


رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:سند سلامت کارمندان دولت در دستگاه های اجرایی با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی صفوی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتستان اظهار کرد: سلامت عمومی موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است و تمامی دستگاه های اجرایی باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برای پیشگیری از بروز بیماری ها و سلامت عمومی اگر نیاز به اصلاح قانون هم باشد باید انجام شود و مثلاً برای جلوگیری از بروز پدیده چاقی در دانش آموزان، شورای عالی سلامت، زنگ ورزش در مدارس را از دو ساعت به چهار ساعت افزایش داد.

وی توجه به سند سلامت کارمندان دولت را ضروری دانست و گفت: طبق قانون باید پرونده سلامت 20 تا 30 درصد از کارکنان دستگاه های اجرایی را جهت بررسی در اختیار داشته باشیم و باید تلاش کنیم این مهم محقق شود.

صفوی ابراز داشت: از طرح های ابتکاری در راستای افزایش زیرساخت های حوزه سلامت و کمک به مردم در پیشبرد سبک زندگی سالم استقبال می کنیم.

آمار دیابت در دشتستان دو برابر میانگین کشوری است وی از گسترش بیماری دیابت در دشتستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه آمار دیابت در دشتستان دو برابر میانگین کشوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سلامت کارکنان در ادارات استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد

سند سلامت کارکنان در ادارات استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد