مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-14سياسي

سردار نقدی: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی عصر چهارشنبه در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان استان کُردستان در مهدیه سنندج برگزار شد، - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است، بنابراین دشمنان می خواهند انتقام بگیرند و باید همه هوشیار و آگاه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی عصر چهارشنبه در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان استان کُردستان در مهدیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی، فداکاری های بانوان بسیار بیشتر از مردان بوده است و زنان ایرانی و از خودگذشتگی های آنان در دنیا نمونه ندارد.

وی با بیان اینکه امروز بانوان ما در صحنه های بین المللی نقش آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند، افزود: همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته کرده اند همواره مورد آزار و اذیت دشمنان واقع شده اند، چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: روزگاری در این سرزمین بیش از 70 درصد زنان ما بی سواد بودند و مدرسه ای در شهر های کوچک و روستا ها نبود تا بتوان علم آموزی کرد، اما امروز به جایی رسیده ایم که ده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده است

سردار نقدی: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده است