مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-14اقتصادي

ضرر کشاورزان ذرت کار خوزستانی با توزیع ذرت وارداتی در بازار


رییس نمایندگی شرکت توسعه کشت ذرت در خوزستان گفت: بدلیل ورود ذرت های وارداتی به بازار قیمت ذرت به شدت کاهش یافته این در حالیست که هنوز 60 درصد ذرت های منطقه ای باقی مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد قاسمی نژاد مدیر صادرات شرکت توسعه کشت ذرت ایران و رییس نمایندگی شرکت توسعه کشت ذرت در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اهمیت ذرت در امنیت غذایی کشور بواسطه نقشی که در خوراک دام و طیور دارد انتظار می رود مسوولان راهکار هایی جهت افزایش سطح، عملکرد، تولید و بهبودکیفیت این محصول ارائه و اجرا کنند.

وی افزود: حدود دو میلیون تن ذرت علوفه ای با دو کشت بهاره و پاییزه در سطح 85 هزار هکتار در استان خوزستان برای عرضه به تمامی کشاورزان کشور، تولید شد.

مدیر صادرات شرکت توسعه کشت ذرت ایران و رییس نمایندگی شرکت توسعه کشت ذرت در خوزستان گفت: این محصول با قیمت 110 هزار تومان در ابتدای برداشت که از ماه جاری آغاز شد به فروش رسید.

وی ادامه داد: اکنون بدلیل ورود ذرت های وارداتی به بازار قیمت ذرت به شدت کاهش یافته این در حالیست که هنوز 60 درصد ذرت های منطقه ای باقی مانده اند.

محمد قاسمی نژاد تصریح کرد: در استان های ذرت خیز همچون خوزستان باید جهت حمایت از تولید و کمک به کشاورز و ایجاد رقابت در فصل برداشت ترخیص و توزیع ذرت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر کشاورزان ذرت کار خوزستانی با توزیع ذرت وارداتی در بازار

ضرر کشاورزان ذرت کار خوزستانی با توزیع ذرت وارداتی در بازار