مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-14سياسي

حضور و انسجام مردمی سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است


حضور و انسجام مردمی می تواند سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سید نظام الدین موسوی رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در دومین جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: با توجه به شرایط جامعه و جنگ پیچیده ترکیبی دشمن، ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم 22 بهمن امسال بیشتر احساس می شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب، طی سه ماه گذشته، عملیات سنگین و پیچیده ای علیه ایران به راه انداخته اند و نقطه کانونی و مرکز ثقل این عملیات نیز جنگ ترکیبی و شناختی و همچنین تلاش برای ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمن برای مقابله با نظام و ملت ایران، با بهره گیری از مدل ها و روش های مختلف، عقبه مردمی نظام و انقلاب را هدف گرفته و می خواهد مردم را از نظام جدا کند.

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: یکی از راهکارهای مؤثر برای مقابله با این جنگ، حفظ حضور مردم در صحنه است و نقطه اوج و جلوه این حضور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب متبلور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و انسجام مردمی سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

حضور و انسجام مردمی سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است