مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-14سياسي

رییسی: به بهانه حفاظت از محیط زیست اجازه توسعه به صنایع ندهیم


در همه اسناد بالادستی کشور تاکید شده که هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز چهارشنبه (23 آذر) در جلسه شورای عالی محیط زیست اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست های کلی حفاظت محیط زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی را 4 سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست برشمرد و افزود: در همه اسناد بالادستی کشور تاکید شده که هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار برای حفاظت از محیط زیست نه هزینه کرد بلکه یک سرمایه گذاری پرثمر و ضروری برای کشور است، از متولیان حفاظت از محیط زیست خواست، در اجرای اصول و قوانین حفاظتی نهایت دقت را به عمل آورند تا هم از منابع و عرصه های طبیعی به بهترین شکل ممکن حفاظت به عمل آید و هم معیشت و کسب و کار مردم با احتمال آسیب به محیط زیست مختل نشود.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت اقدام موثر برای مقابله با معضل گرد و غبار بر لزوم پیگیری و به نتیجه رساندن اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: به بهانه حفاظت از محیط زیست اجازه توسعه به صنایع ندهیم

رییسی: به بهانه حفاظت از محیط زیست اجازه توسعه به صنایع ندهیم