مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-14سياسي

اقتدار غذایی یکی از عوامل امنیت پایدار محسوب می شود


معاون منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در جهان سه عامل امنیت پایدار معرفی شده است که شامل اقتدار نظامی، اقتدار غذایی و اقتدار تکنولوژی می شود که نشان از اهمیت بخش کشاورزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گردهمایی رؤسای ادارات حقوقی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها که به میزبانی مؤسسه رازی برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی در صورتی می تواند مسیر خود را پیدا کند که اقتدار غذایی به صورت واقعی در اذهان برنامه ریزان اصلی کشور نقش ببندد و تبیین شود.

وی بیان کرد: این امر یکی از اصلی ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود، چراکه در نهایت منجر به رفع دغدغه های مالی در این زمینه خواهد شد.

معاون منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروز در جهان سه عامل امنیت پایدار معرفی شده است که شامل اقتدار نظامی، اقتدار غذایی و اقتدار تکنولوژی می شود که نشان از اهمیت بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه باید به سمت تحول در بخش کشاورزی برویم به ویژه این امر محقق شدنی است، خاطرنشان کرد: بدون شک با استفاده از ظرفیت 4 میلیون و 500 هزار کشاورز و بیش از 300 هزار مهندس کشاورزی می توانیم به این هدف مهم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار غذایی یکی از عوامل امنیت پایدار محسوب می شود

اقتدار غذایی یکی از عوامل امنیت پایدار محسوب می شود