مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-14اقتصادي

تمام ماشین آلات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد


رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: همه ماشین آلات کشاورزی استان شامل تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، حسین آقاعزیزی اظهار کرد: طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال 1390 در استان آغاز شد.

وی افزود: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی بر اساس برنامه ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور به منظور هویت بخشی و شناسنامه دار کردن دستگاه های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام شد.

آقاعزیزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تراکتور و کمباین بدون پلاک در استان نداریم.

وی با اعلام اینکه 29 هزار و 500 دستگاه تراکتور و یک هزار و 495 کمباین در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد 20 هزار دستگاه که فاقد پلاک بودند در این 11 سال شماره گذاری شدند و مابقی هم جزو دستگاه های تازه خریداری شده از سوی بهره برداران بوده که در مراحل تحویل، پلاک گذاری آنها انجام شده است.

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: به دلیل وجود تعاونی تراکتورداران و کمباین داران در هر شهرستان و انجام مراحل شماره گذاری از طریق آنها بدون صرف هیچ هزینه ای برای سازمان، کردستان جزو استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ماشین آلات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد

تمام ماشین آلات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد