مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-14سياسي

امروز زنان ایرانی در قله های علمی جهان نقش آفرینی می کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان ما در صحنه های بین المللی نقش آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا نقدی چهارشنبه شب در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان کُردستانی در مهدیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته کرده اند همواره مورد آزار و اذیت دشمنان واقع شده اند چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.

وی افزود: هر کدام از شهدای مظلوم استان کردستان یک داستان دارند و اگر نگاهی به داستان زندگی آنها بیاندازیم خواهیم دید که هدف اصلی آن دفاع از انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن اسلام بوده است.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می بینید این روزها امپراتوری رسانه ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می تواند هر انسانی را متأثر کند دستاویز رسانه های خود قرار داده و اشک تمساح می ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است، تصریح کرد: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده اند و در حالی شعار زن، زندگی، آزادی سر داده اند که جنایت خود را که یک روز در زنان کُرد از جمله شهیده ناهید فاتحی کرجو و شهیده فاطمه اسدی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز زنان ایرانی در قله های علمی جهان نقش آفرینی می کنند

امروز زنان ایرانی در قله های علمی جهان نقش آفرینی می کنند