مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-14اقتصادي

زیرساخت های شهرک صنعتی شهریار تا سال آینده تکمیل می شود


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار گفت: 13 واحد دانش بنیان در شهرستان فعالیت داشته و زیرساخت های شهرک صنعتی شهید سلیمانی تا یک سال آینده تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در بحث نظارت و کنترل بازار، باتوجه به چالش هایی که کشور با تحریم های ظالمانه روبروست، با همکاری جهادکشاورزی و ادارات مرتبط نظارت ها بر تامین مواد غذایی ضروری و گرانی کالا انجام می شود.

وی گفت: به دنبال این هستیم که شرکت های دانش بنیان بیشتری به ویژه در شهرک صنعتی شهید سلیمانی ایجاد کنیم و اولین شهرستانی هستیم که رتبه برتر در حوزه اشتغال کسب کرده است.

رییس اداره صمت شهریار با بیان اینکه سه هزار واحد صنفی فاقد مجوز شناسایی و به دستگاه های مرتبط جهت رسیدگی و ساماندهی معرفی شد افزود: در حوزه نظارت بر بنگاه های املاک بدون مجوز نیز برنامه ریزی شده است و در انتخاباتی که به زودی برگزار می شود نکات قابل توجهی در انتخاب افراد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 13 واحد دانش بنیان در بخش های مختلف مانند ظروف یکبار مصرف، صنایع غذایی و نهاده های دامی فعالیت میکنند، ادامه داد: احداث شهرک صنفی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهرک صنعتی شهریار تا سال آینده تکمیل می شود

زیرساخت های شهرک صنعتی شهریار تا سال آینده تکمیل می شود