مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-14سياسي

موانع صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای گلسار رفع شود


با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای و پیگیری مکرر شهروندان در این زمینه باید موانع موجود در این خصوص رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر : عصر چهارشنبه با پیگیری مجموعه مدیریت شهری جلسه بررسی راهکارها و رفع موانع دریافت اسناد مالکیت شهروندان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار، مهندس کوهدار رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و معاون فنی و شهرسازی شهرداری در دفتر رییس شورای اسلامی شهر گلسار برگزار شد.

در ابتدای جلسه رضا کیاروستا رییس شورای اسلامی شهر گلسار ضمن تقدیر از زحمات بنیاد مسکن در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت دریافت اسناد و همچنین عدم دریافت اسناد مالکیت برخی از شهروندان از ادوار گذشته تا کنون پرداخت.

وی افزود: با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای و با عنایت به پیگیری مکرر شهروندان در خصوص دریافت سند مالکیت باید موانع موجود در این خصوص رفع شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آماده همکاری جهت تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت و سیر مراحل قانونی است.

پیگیری صدور اسناد مالکیت یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر محمدعلی کوهدار رییس بنیاد مسکن شهرستان ساوجبلاغ نیز در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای گلسار رفع شود

موانع صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای گلسار رفع شود