مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 01:052022-12-14اقتصادي

اوضاع کاغذ مطبوعات چگونه است؟


اهالی مطبوعات که تا مدت ها با فراز و نشیب های تامین کاغذ دست و پنجه نرم می کردند، اقدامات اخیر دولت مبنی بر وارد کردن کاغذ را منتج به نتیجه ای می دانند که باعث شده کمی التهابات بازار کاغذ کنترل شود.

- با این همه آنها همچنان بر این باورند که تخصیص این میزان کاغذ جوابگوی کارشان نیست و در عین حال بر لزوم تخصیص عادلانه کاغذ بر اساس تیراژ تاکید دارند.

خبرنگار ایسنا در گفت وگو با تنی چند از مسوولان رسانه، وضعیت اختصاص کاغذ به مطبوعات و وضعیت حال حاضر قیمت را جویا شده است.

اگر همین روال ادامه داشته باشد مطبوعات از نظر تامین کاغذ مشکلی نخواهند داشت علی مزینانی ـ مدیرعامل روزنامه هفت صبح ـ درباره ی وضعیت فعلی خرید و توزیع کاغذ اظهار کرد: بحران کاغذ در مطبوعات تقریبا از مهر سال 99 آغاز شد و حدودا تا مرداد امسال ادامه داشت که خدارا شکر تیم جدید معاونت مطبوعاتی برنامه ای را از زمان حضورشان برای تامین کاغذ دولتی شروع کردند و بالاخره به نتیجه رسید و کاغذها توزیع شد.

تا همین حالا وضعیت خوب بوده؛ هم به لحاظ نظارت و هم تخصیص کاغذ که قیمت آن با ارز دولتی به رسانه ها تخصیص داده می شود.

اگر اشتباه نکنم در حال حاضر قیمت کیلویی حدود هشت هزارتومان است که اگر همین روال ادامه داشته باشد مطبوعات از نظر تامین کاغذ مشکلی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع کاغذ مطبوعات چگونه است؟

اوضاع کاغذ مطبوعات چگونه است؟