مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 02:052022-12-14سياسي

کنعانی قطعنامه غیراجماعی آمریکا در نشست «اکوسوک» را شدیدا محکوم کرد


سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که محروم کردن عضو قانونی کمیسیون مقام زن، بدعتی سیاسی و اعتبار زدایی از این تشکل بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه جمهوری اسلامی ایران تصویب قطعنامه غیراجماعی آمریکا در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل را سیاسی، فاقد وجاهت قانونی، برخلاف منشور و ایجاد کننده رویه ای نادرست در این نهاد بین المللی خواند و شدیدا محکوم کرد.

کنعانی در بیانیه ای گفت: این اقدام مغرضانه تلاشی برای تحمیل خواسته های سیاسی یکجانبه و نادیده گرفتن رویه انتخابات در نهادهای بین المللی است.

محروم کردن یک عضو قانونی کمیسیون مقام زن، بدعت سیاسی، اعتبار زدایی از این تشکل بین المللی و ایجاد کننده رویه ای یکجانبه برای سوء استفاده های آتی از نهادهای بین المللی است .

وی در ادامه توضیح داد: مضحک اینکه رژیم جعلی اسراییل با سوابق سیاه جنایات سازمان یافته علیه ملت فلسطین، با حمایت آمریکا و اذنابش عضو کمیسیون مقام زن به شمار می رود.

آمریکا نمی تواند با سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی، بر نقض گسترده حقوق عامه ملت و خاصه زنان ایران از طریق تحمیل تحریمهای یکجانبه در چند دهه متمادی سرپوش گذارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی قطعنامه غیراجماعی آمریکا در نشست «اکوسوک» را شدیدا محکوم کرد

کنعانی قطعنامه غیراجماعی آمریکا در نشست «اکوسوک» را شدیدا محکوم کرد