مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 02:102022-12-14پزشكي

کمبود پزشک متخصص در لرستان/ 40 درصد پزشکان متخصص در تهران هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص در این استان، گفت: 40 درصد از پزشکان متخصص کشور در تهران هستند.

- بهرام دلفان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان لرستان مانند سایر مناطق محروم به لحاظ داشتن پزشک عمومی و متخصص رنج می برد، اظهار داشت: در این راستا برای رفع این مشکل از سال ها قبل تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

توزیع پزشکان عمومی در مناطق محروم لرستان وی با اشاره به موضوع اختصاص سهمیه پزشکان عمومی و متخصص برای مناطق محروم، عنوان کرد: بحث اختصاص سهمیه پزشکان عمومی به مناطق محروم از اواخر امسال شروع می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه با اختصاص این سهمیه، تا حدودی مشکلات در این رابطه حل می شود، افزود: طی یک ماه اخیر نیز ما تعداد زیادی فارغ التحصیل داشته ایم، شرایط استان نسبتاً خوب است.

دلفان، تصریح کرد: این پزشکان فارغ التحصیل در بین مناطق محروم استان توزیع شده اند.

وی با تاکید بر اینکه اما هنوز برای رفع همه کمبودها در این رابطه فاصله داریم، گفت: امیدواریم با اختصاص سهمیه فارغ التحصیلان مناطق محروم، مشکل در استان حل شود.

کمبود پزشک متخصص در لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در استان نیز، عنوان کرد: در رشته های مختلف در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک متخصص در لرستان/ 40 درصد پزشکان متخصص در تهران هستند

کمبود پزشک متخصص در لرستان/ 40 درصد پزشکان متخصص در تهران هستند