مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-15فناوري

توسعه خطوط ارتباطی با تعرفه گذشته امکان پذیر نبود


مدیر مخابرات منطقه مازندران با اشاره به اینکه اصلاح نکردن تعرفه تلفن ثابت امر توسعه و نگهداری شبکه های ارتباطات را با چالش جدی مواجه کرده است، - گفت: تأمین تجهیزات حداقلی برای شرکت مخابرات با مشکل جدی مواجه شده بود به همین دلیل اصلاح تعرفه ضرورت داشت.

علی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فرایند اصلاح تعرفه ثابت شرکت مخابرات به صورت فعلی، اظهار کرد: در 13 سال گذشته هیچ گونه افزایش تعرفه ای در تلفن ثابت اعمال نشد که این امر عملا توسعه ارتباطات را در کشور با چالش جدی مواجهه کرده است.

وی افزود: با توجه به زیان های هنگفتی که شرکت مخابرات متقبل شد در تابستان 1400 شورای رقابت تعرفه تلفن ثابت برای استان تهران را به مبلغ 20 هزار تومان به ازای 444 دقیقه مکالمه رایگان و برای مراکز استان ها مبلغ 15 هزار تومان به ازای3333 دقیقه مکالمه رایگان و در شهرستان ها به مبلغ 10 هزار تومان به ازای 2600 دقیقه مکالمه رایگان را مصوب کرد تا بخشی از هزینه های مخابرات را پوشش دهد.

مدیر مخابرات منطقه مازندران هزینه نگهداری هر خط تلفن را حدود 30هزار تومان اعلام کرد و گفت: اخذ مبلغ 10هزار تومان با وجود هزینه نگهداری 30هزار تومان برای یک خط تلفن حتی پوشش تامین هزینه سرقت در سال را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خطوط ارتباطی با تعرفه گذشته امکان پذیر نبود

توسعه خطوط ارتباطی با تعرفه گذشته امکان پذیر نبود