مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-15سياسي

رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد استان ایلام شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز پنجشنبه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر های استانی برای نظارت میدانی عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست و در بیست و دومین سفر استانی با استقبال استاندار، - .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز پنجشنبه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر های استانی برای نظارت میدانی عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست و در بیست و دومین سفر استانی با استقبال استاندار، مدیرکل حفاظت محیط زیست و جمعی از مسئولان استانی وارد استان ایلام شد.

غبار روبی مزار شهدا، بازدید از منطقه حفاظت شده کولگ، بازید از سایت تکثیر و احیای گوزن ایرانی، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از موزه تاریخ طبیعی و بازدید از پالایشگاه گاز ایلام از جمله برنامه های سفر علی سلاجقه به استان ایلام است.

لازم به ذکر است، هم اکنون چهار منطقه حفاظت شده تحت مدیریت حفاظت محیط زیست ایلام با 47 گونه پستاندار، 7 گونه دوزیست و خزنده، 40 گونه ماهی، 200 گونه پرنده و بیش از یک هزار گونه گیاه در این مناطق وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد استان ایلام شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد استان ایلام شد