مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-15سياسي

تنها 13 درصد از 23 میلیون جابجایی روزانه تهران با مترو و اتوبوس انجام می شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با جمعی از استادان، متخصصان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل و ترافیک، خواستار تشریک مساعی نخبگان این حوزه با شورای شهر در موضوعات حمل و نقلی به ویژه در اصلاح و تکمیل برنامه چهارم توسعه شهر تهران شد.

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با جمعی از استادان، متخصصان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل و ترافیک، خواستار تشریک مساعی نخبگان این حوزه با شورای شهر در موضوعات حمل و نقلی به ویژه در اصلاح و تکمیل برنامه چهارم توسعه شهر تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی با تاکید بر استقبال مدیریت شهری از مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های اجرایی و خدماتی حوزه حمل و نقل، گفت: دسترس پذیر کردن حمل و نقل عمومی برای شهروندان از طریق پیش بینی ایستگاه های اتوبوس و مترو با امکان دسترسی تا شعاع 350 متری از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

تا خطوط موجود مترو تکمیل نشده اند، سراغ احداث خطوط جدید نروید تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل محور (TOD) برای گسترش حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: باید مراقب باشیم که ادبیات و الزاماتی که در مورد این طرح به کار گرفته می شود به ابزار و مستمسکی برای شهرفروشی از طریق ایجاد بازارها و مراکز غیر متعارف تجاری و شکل گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 13 درصد از 23 میلیون جابجایی روزانه تهران با مترو و اتوبوس انجام می شود

تنها 13 درصد از 23 میلیون جابجایی روزانه تهران با مترو و اتوبوس انجام می شود