مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-15حوادث

جریمه 19.7 میلیارد ریالی قاچاقچیان در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه 19.

7 میلیارد ریالی قاچاقچیان در استان خبر داد.

- حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یکی از این پرونده ها، مأموران پلیس آگاهی ماکو حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون خاور مشکوک می شوند که در بازرسی از آنها، چهار هزار و 600 عدد قطعات لباسشویی و ظرف شویی قاچاق کشف و ضبط می شود.

وی با اشاره به ارجاع پرونده قاچاق این اقلام به شعبه تعزیرات حکومتی ماکو افزود: قاضی شعبه هم با توجه به اظهارات متهم و عدم ارائه اسناد و مدارک مثبت گمرکی دال بر ورود قانونی کالاها، او را به ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت و پرداخت 16 میلیارد و 150 میلیون ریال جریمه محکوم می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از کشف 582 ثوب لباس قاچاق در خوی خبر داد و اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان هم حین بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند که از ماکو در حال تردد بود، مشکوک شده و آن را متوقف کرده بودند.

نجف زاده گفت: در بازرسی از این خودرو، 582 ثوب لباس خارجی قاچاق کشف و پرونده آن برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی خوی ارجاع شد.

وی یادآور شد: قاضی تعزیرات حکومتی خوی هم با توجه به دفاعیات بدون مدرک متهم، او را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت سه میلیارد و 535 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 19.7 میلیارد ریالی قاچاقچیان در آذربایجان غربی

جریمه 19.7 میلیارد ریالی قاچاقچیان در آذربایجان غربی