مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-15اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت های دولت است


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اجرا و تکمیل طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است.

- به گزارش، عطا اله اکبری صبح پنجشنبه در بازدید نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال بیش از 20 هزار نفر، سبب رونق واحدهای تولیدی با گردش مالی 2 هزار و 850 میلیارد تومان در این واحدها شده است.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات ساخت 11 هزار و 671 واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی مطلوب، پیش بینی می شود 2 هزار واحد آن تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی تاکید کرد: به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان این اداره کل استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت استان را در اولویت کاری خود قرار داده و نتیجه آن اشتغال بخش قابل توجهی از افراد جویای کار و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد بوده است.

دبیر شورای مسکن سیستان وبلوچستان طرح نهضت ملی مسکن را از مهمترین اولویت دولت سیزدهم عنوان و گفت: از مجموع تأیید شدگان نهایی این طرح در استان 20 هزار نفر آورده اولیه را واریز کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت های دولت است

طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت های دولت است