مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-15اقتصادي

تحویل 29 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 29 دستگاه تراکتور با هدف توانمندسازی و خوداشتغالی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان این نهاد حمایتی تحویل شد.

-   مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح مکانیزاسیون کشاورزی در خراسان شمالی، اظهار داشت: سهم خراسان شمالی از این طرح برای سال 1401 تعداد 109 عدد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: تاکنون در قالب اجرای این طرح 29 دستگاه تراکتور تحویل مددجویان شد و 80 دستگاه دیگر نیز در حال انجام مراحل خرید، معرفی به بانک و تهیه پیش فاکتور است و به زودی تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، شرکت تراکتور سازی ایران و بانک های عامل اجرا می شود، گفت: سقف تسهیلات برای هر دستگاه تراکتور 300 میلیون تومان است و فرد باید تحت پوشش کمیته امداد بوده و گواهینامه تراکتور داشته باشد و تا هشت سال دستگاه مذکور غیر قابل فروش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و همچنین کمک به توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 29 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تحویل 29 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی