مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-15سياسي

30 هزار نفر از فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 150 هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازارن و ایثارگران در کشور در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند؛ تبدیل وضعیت 30 هزار نفر از آنها به صورت کامل انجام شده است.

- ایسنا/بوشهر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 150 هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازارن و ایثارگران در کشور در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند؛ تبدیل وضعیت 30 هزار نفر از آنها به صورت کامل انجام شده است.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه 24 آذر در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار سازمان اداری و استخدامی کشور حدود 150 هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازارن و ایثارگران در کشور در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند؛ تبدیل وضعیت 30 هزار نفر از آنها به صورت کامل انجام شده مابقی هم کد لازم دریافت کرده اند و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: باید زمینه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بر اساس برنامه ششم توسعه فراهم شود که تاکنون استخدام 7 هزار نفر از فرزندان و جانبازان 70 درصد انجام شده است؛ در این راستا زمینه استخدام 7000 نفر فراهم شده و برای 27 هزار مابقی این عزیزان مذاکراتی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان امور استخدامی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر از فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند

30 هزار نفر از فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند