مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-15بين الملل

آلودگی نفتی در خور مجاور بندر شهید رجایی بندرعباس صحت دارد؟


معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام عملیات مقابله با آلودگی نفتی در خور مجاور بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- اسماعیل مکی زاده صبح امروز (24 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: به دنبال گزارش وقوع آلودگی نفتی در خور خونسرخ (قبل از ورودی شرقی بندر شهید رجایی) به دلیل شکستگی لوله انتقال فرآورده های نفتی (گازوییل) و به جهت ممانعت از ورود آلودگی به دریا از همان ساعات نخست اقدامات کنترلی انجام شده است.

وی در تشریح فعالیت های صورت گرفته در این رابطه عنوان کرد: به محض دریافت گزارش آلودگی، تیم کارشناسی و ارزیاب این اداره کل به موقعیت اعزام و بر اساس گزارش واصله، مقادیر قابل توجهی از مواد نفتی (گازوییل) از طریق جریان پساب موجود در خور به سمت دریا در حال حرکت بود که احتمال ریزش آن ها به دریا نیز وجود داشت.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از بررسی مسیر حرکت پساب در خور عملیات شبانه روزی مقابله با آلودگی از طریق بوم اندازی (دیواره نگهدارنده لکه نفتی در سطح آب) در چندین نقطه خور به وسیله بوم های فنسی و جاذب از جمله در محل پل جاده دسترسی بندر شهید رجایی، در مجاورت آب شیرین کن و چند نقطه دیگر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نفتی در خور مجاور بندر شهید رجایی بندرعباس صحت دارد؟

آلودگی نفتی در خور مجاور بندر شهید رجایی بندرعباس صحت دارد؟