مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-15اقتصادي

تامین آب میان مدت شهرهای مرزی خراسان جنوبی نیازمند 1300 میلیارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: تامین آب میان مدت شهرهای مرزی استان در دستور کار بوده که این امر نیازمند هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امامی صبح پنج شنبه در حاشیه افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 20 مخزن به علاوه 17 حلقه چاه برای تأمین آب استان در تابستان اجرایی شود، افزود: تأمین آب اضطراری شهرها اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان نیاز است که تاکنون از این میزان 47 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه 23 مجتمع آب روستایی و پنج تک روستایی در دست اجرا داریم، اظهار کرد: در سال جاری 87 میلیارد تومان از محل محرومیت زدایی و 52 میلیارد تومان اعتبار ملی برای مجتمع های آب روستایی تعریف شده است.

امامی با اشاره به تأمین آب میان مدت در شهرهای مرزی به ویژه در شهرستان ها درمیان و زیرکوه، بیان کرد: در راستای تأمین آب میان مدت این شهرها پیگیری هایی انجام می دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: این امر نیازمند هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار است تا دغدغه میان مدت این شهرها رفع شود.

وی اظهار کرد: شبکه تصفیه خانه فاضلاب بیرجند از 506 کیلومتر حدود 32 کیلومتر باقی مانده است و برای تأمین مالی آن دغدغه خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب میان مدت شهرهای مرزی خراسان جنوبی نیازمند 1300 میلیارد

تامین آب میان مدت شهرهای مرزی خراسان جنوبی نیازمند 1300 میلیارد