مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-15سياسي

اسامی و احکام نهایی مقصران متروپل از سـوی دادگستری خوزستان اعلام شد


احکام نهایی مقصران حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان صادر شد.

- ایسنا/خوزستان احکام نهایی مقصران حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان صادر شد.

جعفری چگینی دادستان اهواز، گفت: هر کدام از محکومان به 3 سال حبس تعزیری و پرداخت دیه به خانواده و ورثه جانباختگان حادثه، اقامت اجباری، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، لغو پروانه اشتغال و منع اشتغال در حرفه مهندسی ساختمان محکوم شدند.

وی افزود: تاکنون 10 نفر از محکومان در حال حاضر دوران حبس خود را سپری می کنند و حکم مابقی محکومان صادر شده است، که در اسرع وقت حکم جلب آن ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما خوزستان، دادستان اهواز با بیان اینکه بخشی از دیات به خانواده های حادثه دیدگان ریزش ساختمان متروپل آبادان پرداخت و اعلام رای نهایی دادگاه در حضور خانواده های آسیب دیده از حادثه متروپل آبادان اعلام شده است اسامی این محکومان را اعلام کرد.

1-امین تقوی فر (مهندس ناظر) به میزان دو نیم درصد تقصیر 2- امیر اسماعیلی ورد نجانی (سرپرست وقت معاونت سرمایه گذاری و نماینده فنی از طرف شهرداری -کارمند) به میزان دو نیم درصد تقصیر 3-عبدالرضا نادریانفر (سرپرست دفتر نظام مهندسی آبادان) به میزان 2درصد تقصیر 4-سعید پارسافر (طراح و مشاور) به میزان 2 درصد تقصیر 5- محمد قنبر دزفولی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی و احکام نهایی مقصران متروپل از سـوی دادگستری خوزستان اعلام شد

اسامی و احکام نهایی مقصران متروپل از سـوی دادگستری خوزستان اعلام شد