مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-15اجتماعي

مدرسه استثنایی 6 کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد


طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مدرسه 6 کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در ریگان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مدرسه 6 کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در ریگان افتتاح شد.

محمود بنی اسد رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه توجه به دانش آموزان استثنایی از اولویت های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان است، اظهار کرد: در این راستا و با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیرین مدرسه ساز، مدرسه شش کلاسه دانش آموزان استثنایی ام کلثوم در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و در طول سه سال و نیم ساخته شد.

وی افزود: این واحد آموزشی شش کلاسه جهت ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و تربیتی به دانش آموزان استثنایی شهرستان ریگان و با زیربنای 350م مترمربع راه اندازی شده است.

بنی اسد در ادامه با اشاره به اعتبار اختصاص یافته جهت تکمیل این پروژه آموزشی، خاطرنشان کرد: 35 میلیارد ریال اعتبار مشارکتی جهت ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافته که از این مبلغ 50 درصد توسط گیتی کبیری خیر مدرسه ساز و 50 درصد این مبلغ نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی استان تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه استثنایی 6 کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد

مدرسه استثنایی 6 کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد