مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-15فرهنگي

آغاز به کار جشنواره های بین المللی امام رضا(ع)


مراسم رونمایی از 16 پوستر جشنواره های استانی امام رضا(ع) و آغاز به کار دبیرخانه این رویداد بین المللی با حضور هنرمندان برجسته کشور در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مراسم رونمایی از 16 پوستر جشنواره های استانی امام رضا(ع) و آغاز به کار دبیرخانه این رویداد بین المللی با حضور هنرمندان برجسته کشور در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

مرتضی سعیدی زاده، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در این مراسم که شامگاه گذشته، 23 آذرماه در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جریان خدمت در بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) جریان تولید آثار فاخر به واسطه عرض ارادت هنرمندان و صاحبان هنر و رسانه در زیست بوم ایران اسلامی است و هنر عطیه ای الهی است که ایجاد و شکل ‎گیری آن به واسطه الهامی است که به قلب هنرمند می رسد.

وی با اشاره به اینکه برآنیم تا تمام هنرمندان ایران تولیدات هنری خود را به ساحت امام رضا(ع) تقدیم کنند، افزود: در این دوره، 16 جشنواره فرهنگی و هنری را به آستان مقدس امام هشتم تقدیم می کنیم .

همچنین ما به تخصصی بودن جشنواره می اندیشیم، به این معنا که صاحبان هنر و اندیشه آن را تأیید کنند و آحاد مردم از آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره های بین المللی امام رضا(ع)

آغاز به کار جشنواره های بین المللی امام رضا(ع)