مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-15بين الملل

شکست خط لوله انتقال نفتی در بندرعباس/تولید آب شیرین کن متوقف شد


معاون بنادر و دریانوردی هرمزگان، از شکستگی خط لوله انتقال نفتی در خلیج فارس و اعزام تیم کارشناسی و ارزیاب به موقعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکس زاده، اعزام تیم کارشناسی و ارزیاب به موقعیت، انجام عملیات شبانه مقابله با آلودگی از طریق بوم اندازی و نصب فنس بوم در محل مصب خور و در مجاورت محل برداشت آب برای آب شیرین کن را بخشی از اقدامات موثر این اداره پیرامون وقوع آلودگی نفتی در خور خونسرخ اعلام کرد.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: به دنبال گزارش وقوع آلودگی نفتی درخور خونسرخ (قبل از ورودی شرقی بندر شهید رجایی) به دلیل شکستگی لوله انتقال فرآورده های نفتی (گازوییل) و به جهت ممانعت از ورود آلودگی به دریا از همان ساعات نخست اقدامات کنترلی انجام شده است.

وی در تشریح فعالیتهای صورت گرفته در این رابطه بیان داشت: به محض دریافت گزارش آلودگی، تیم کارشناسی و ارزیاب این اداره کل به موقعیت اعزام و بر اساس گزارش واصله، مقادیر قابل توجهی از مواد نفتی (گازوییل) از طریق جریان پساب موجود در خور به سمت دریا در حال حرکت بوده که احتمال ریزش آنها به دریا نیز وجود داشت.

معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از بررسی مسیر حرکت پساب در خور عملیات شبانه روزی مقابله با آلودگی از طریق بوم اندازی (دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خط لوله انتقال نفتی در بندرعباس/تولید آب شیرین کن متوقف شد

شکست خط لوله انتقال نفتی در بندرعباس/تولید آب شیرین کن متوقف شد