مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-15سياسي

رییس جمهور هر 2ماه در یک دانشگاه حضور داشته است


رییس دولت بیشترین حضور را در دانشگاه ها داشته اند؛ به طور متوسط هر دو ماه در یک دانشگاه حضور یافته و از نزدیک با مسائل آن دانشگاه آشنا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی وزارت علوم در اولین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان تهران که در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، گفت: اعتقاد داریم که آموزش عالی کشور دارای سه رکن اصلی؛ اعضای هیأت علمی، دانشجویان و یاوران علمی است و کل بار آموزش عالی کشور بر روی این سه رکن قرار دارد که هر یک از این ارکان اگر نقصانی در عملکرد داشته باشند، در بهره وری سیستم تأثیر دارد.

خطیبی افزود: روزهای نخست استقرار دکتر زلفی گل در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ عبارت یاوران علمی را در رابطه با کارکنان به کار بردند که این امر نشان دهنده نگاه متفاوت نسبت به کارکنان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش داریم آیین نامه ها را در جهت کم کردن فاصله و شکاف بین اعضای هیئت علمی و یاوران علمی تا جایی که قانون به ما اجازه می دهد به نفع یاوران علمی اصلاح کنیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، افزود: نقش یاوران علمی بسیار حائز اهمیت است و در وزارتخانه و دانشگاه های زیر مجموعه باید حرمت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور هر 2ماه در یک دانشگاه حضور داشته است

رییس جمهور هر 2ماه در یک دانشگاه حضور داشته است