مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-15سياسي

دشمنان دنبال نمایش چهره ای خشن از ایران در سطح بین الملل هستند


دشمنان با ایجاد اغتشاش و دست زدن به جنایت می خواهند چهره ای خشن از ایران در سطح بین الملل ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی صبح پنج شنبه در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی بزرگ در عرصه مقاومت و ایستادگی است که حاصل آن شهیدان بزرگی همچون شهید صادق گنجی است.

وی صادق گنجی را به عنوان شهید شاخص و شایسته معرفی کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم شخصیتی الگو و نمونه را برای جامعه معرفی کیم باید افرادی همچون شهید صادق گنجی را معرفی کنیم.

رییس سازمان بنیاد شهید تصریح کرد: شهید گنجی در پاکستان تأثیرگذاری فراوانی داشت و حتی در روزی که می خواست این کشور را ترک کند هم احساس خطر کردند و دست به حذف فیزیکی ایشان زدند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند اضافه کرد: طی 30 سال گذشته هر ساله مراسم و برنامه های مختلف و متنوعی به یاد این شهید برگزار شده است و این نشان می دهد که شهدا همچنان در میدان هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید صادق گنجی با وجود سن و سال کم خود آثار فراوانی از خود بر جای گذاشته است افزود: یک چهره شاخص مثل شهید گنجی تالیفات متعدد و اقدامات بزرگی را در سن کم خود داشته است که بیانگر استعداد و توانمندی ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دنبال نمایش چهره ای خشن از ایران در سطح بین الملل هستند

دشمنان دنبال نمایش چهره ای خشن از ایران در سطح بین الملل هستند