مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-15اقتصادي

کیش پایلوت مجتمع های ترکیبی شود +فیلم


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مجتمع های ترکیبی را در جزیره کیش با هدف اقتصادی کردن پروژه های گردشگری ایجاد می کنیم.

پیشنهادمان این است که مناطق آزاد در این زمینه پایلوت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشستی با فعالان حوزه سرمایه گذاری و گردشگری جزیره کیش که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: در نظر داریم تا جزیره کیش به عنوان پایلوت مجتمع های ترکیبی نیز باشد.

این اتفاقی است که از چند ماه پیش روی آن مطالعه کرده و کار می کنیم.

وی گفت: برخی از سرمایه گذاران در این نشست اعلام کردند که افراد زمانی که از شهرهای دیگر به جزیره می آیند معلوم نیست که آیا با تور آمده اند یا چطور سازماندهی شده اند.

مسافر هم زمانی که تور را می خرد نمی تواند این موضوع را از هم تفکیک کند که آیا از منبع معتبری خریداری کرده یا نه، ما سامانه های نظارتی داریم که امکان رصد را ایجاد می کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی تصریح کرد: در حوزه برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران، این آمادگی را داریم که زمین های رایگان قابل تهاتر در اختیار منطقه آزاد کیش قرار دهیم تا بتوانیم مشارکت شرکت های خارجی را داشته باشیم و در عین حال در نمایشگاه های خارجی نیز حضور پیدا کنیم چون همان طور که می دانید تعرفه ارزی نمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش پایلوت مجتمع های ترکیبی شود +فیلم

کیش پایلوت مجتمع های ترکیبی شود +فیلم