مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-15ورزشي

مدیرکل ورزش استان تهران: تا دوماه آینده چند طرح در شهرقدس افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه شهرقدس دارای استعدادها، نخبگان و ورزشکاران قهرمان است که باید نگاه ویژه تری به حوزه ورزش این شهر داشت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه بازدید از مجموعه ها و سالن های ورزشی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدها و جلسه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل که به میزبانی اداره ورزش شهرقدس برگزار شد، مصوباتی برای توسعه فضا و سرانه های ورزشی گرفته شد.

وی گفت: شهرقدس نزدیک ترین شهرستان به کلانشهر تهران است و در حوزه زیرساختی توسعه اماکن ورزشی باید نگاه ویژه تری داشت و این شهر دارای نخبگان و استعدادهای ورزشی فراوان در همه رشته ها است که عضو تیم ملی نیز هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه باتوجه به این استعدادها باید ظرفیت فضای ورزشی رشد کند، افزود: طی بازدیدهایی که از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی انجام شد، توسعه و حمایت از ورزش برنامه ریزی شده و تا دوماه آینده چند طرح با کاربری های مختلف افتتاح خواهد شد.

وی در ارتباط با تعطیلی تعدادی از استخرها گفت: مصوب شد تا مشکلات آنها تا ماه آینده رفع شده و جهت استفاده شهروندان به بهره برداری برسد و مجموعه های ورزشی که دارای معارض هستند پیگیری شده و در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش استان تهران: تا دوماه آینده چند طرح در شهرقدس افتتاح می شود

مدیرکل ورزش استان تهران: تا دوماه آینده چند طرح در شهرقدس افتتاح می شود