مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-15سياسي

امروز جبهه باطل در برابر اصل نظام ایستاده است


امروز همه جبهه باطل و کفر در برابر جبهه حق یعنی اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است.

- زنجان-رییس قوه قضاییه تاکید کرد: امروز همه جبهه باطل و کفر در برابر جبهه حق یعنی اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای قبل از ظهر پنجشنبه در جمع اقشار مختلف مردم زنجان با اشاره به اینکه امروز حسینیه اعظم زنجان به یک نماد برای شعور، اظهار مودت و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز اعلام موضع نسبت به حق و اعلام موضع نسبت به ظلم و ستم تبدیل شده است، تصریح کرد: رسول گرامی اسلام (ص) برای 23 سال تلاش در راه نجات بشریت، از خداوند هیچ چیز به جز مودت طلب نکردند و خوشا به حال شما مردم زنجان که بعد از قرن ها به پیامبر مودت می ورزید.

این مسئول ادامه داد: اشک امروز مردم زنجان در مناسبت های مختلف همراه با معرفت است و این بدان معنی است که شناخت کافی از تلاش پیامبر در راستای نجات بشریت دارید و آگاه هستید که خاتم انبیا چه فداکاری هایی کرده و همه این ها فقط از جنبه احساسی نیست.

وی با بیان اینکه آنچه که در آن دوران اتفاق افتاد، امروز هم در حال روی دادن است، یعنی امروز باطل همه تلاش خود را به کار گرفته، خاطرنشان کرد: در آن روزگار با حجاب و ارزش های روحانی مخالفت کرده و تبلیغات زیادی در انح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جبهه باطل در برابر اصل نظام ایستاده است

امروز جبهه باطل در برابر اصل نظام ایستاده است