مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-15سياسي

اختتامیه کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا


اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ابراز خرسندی از برگزاری چنینی مراسماتی اظهار کرد: امروز یکی از نیازهای اصلی جامعه که نیازمند اهتمام و توجه ویژه نسبت به آن است موضوع مهم خانواده است که به عنوان یکی از مهم ترین مباحث در قرآن کریم محسوب می شود که به کررات از آن یاد شده است به طوری که خداوند بهای بسیاری برای این نهاد اجتماعی داده است.

وی تصریح کرد: بی شک خانواده مهم ترین سنگ بنای اجتماع و رک اساسی و بنیادی جامعه اسلامی است که در گسترش قدرت ملی نقش بسزایی دارد همانگونه که سستی و تباهی در خانواده موجب انحطاط در ملت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا

اختتامیه کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا