مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-15سياسي

امیرحسین رحیمی با وثیقه آزاد شده است


دادگستری البرز با اشاره به پرونده امیرحسین رستمی اعلام کرد که وی با اخذ تامین متناسب دستور آزادی را صادر کرد و متهم در حال حاضر آزاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اطلاعیه دادگستری البرز آمده است: طبق اعلام دادگستری استان البرز امیرحسین رحیمی در صحنه اغتشاشات شهرستان فردیس کوکتل مولوتوف به همراه داشته و اقدام به آتش زدن خیابان و تحریک مردم کرده است.

با توجه به اخباری که در برخی رسانه ها در خصوص یکی از بازداشتی های اغتشاشات اخیر در شهرستان فردیس به نام امیر حسین رحیمی منتشر شده است، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: امیرحسین رحیمی در صحنه اغتشاشات شهرستان فردیس در حالی که کوکتل مولوتوف به همراه داشته از سوی یکی از ضابطان دادگستری دستگیر شده و به کانون اصلاح و تربیت شهید کچویی منتقل شده است و شایعه زندان رفتن وی صحت ندارد.

متهم در جلسات متعدد تحقیق که در روزهای مختلف از سوی مقامات قضایی از وی انجام شد به دفعات نزد مقام قضایی اظهار داشته که چندبار در اغتشاشات حضور داشته و در برخی موارد هم تصاویری از حضور خود گرفته و ارسال می کرده است.

طبق تحقیقات به عمل آمده امیرحسین رحیمی در زمان بازداشت، به همراه عده ای دیگر در صحنه اغتشاشات حضور داشته و با پرتاب چندین کوکتل مولوتف که از قبل ساخته بودند، نسبت به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین رحیمی با وثیقه آزاد شده است

امیرحسین رحیمی با وثیقه آزاد شده است