مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-15سياسي

120 میلیون نسخه کتاب سال گذشته در کشور به چاپ رسیده است


همدان_کارشناس مسئول حوزه قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سال گذشته 120 میلیون نسخه کتاب در کشور منتشر شده است.

- علی مختاری مجاز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: چاپ کتاب با تیراژ پایین می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که می توان به این موارد اشاره کرد: هزینه های بالای چاپ کتاب عمده ترین مانع برای چاپ کتاب است.

وی ادامه داد: آنهایی که پشتیبانی مالی خوبی ندارند عملاً جایی برای فعالیت اثر گذار در این عرصه ندارند مانند دانشجویانی که توانسته اند یک اثر علمی و دانشگاهی را گردآوری و تألیف نمایند اما به خاطر کمبودهای مالی نمی توانند آن ها را به چاپ و نشر برسانند.

مختاری تشریح کرد: بسیاری از دانشجویان برحسب نیاز خود برای مصاحبه های علمی از جمله مصاحبه گزینش هیئت علمی و مصاحبه پذیرش دوره دکتری نیاز به چاپ کتاب دارند و یا بسیاری از افراد قصد چاپ دست نوشته ها و اشعار و داستان های خود را دارند و می خواهند در قدم اول با تیراژ پایینی کار را به انجام برسانند اما می توان گفت در این مورد نمی توان پیش بینی خاصی از موفقیت اثر خود در این عرصه انجام داد.

کارشناس مسئول حوزه قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه نویسنده کتابی را با تیراژ بالایی چاپ نماید و چون اولین تجربه نویسندگی را سپری می کند کتاب نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 میلیون نسخه کتاب سال گذشته در کشور به چاپ رسیده است

120 میلیون نسخه کتاب سال گذشته در کشور به چاپ رسیده است