مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-15حوادث

توقف عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در یکی از روستاهای ملایر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از توقف عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در ارتفاعات روستای دهلق از توابع این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از توقف عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در ارتفاعات روستای دهلق از توابع این شهرستان خبر داد.

جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، در توضیح این مطلب اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی در رابطه با برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در روستای دهلق، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی ملایر به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های به عمل آمده، عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس متوقف و به متخلفان ابلاغ و تفهیم شد، افزود: برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

زنگنه در ادامه به بازدید از دپوهای سنگ سیلیس ازندریان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای دستور معاون دادستان استان همدان، مبنی بر بررسی برداشت های غیرقانونی سنگ سیلیس و حمل و دپوی غیرقانونی آن در اراضی ملی و کشاورزی، این دپوها توسط کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر بیان کرد: به تازگی از محل اعتبارات ملی سفر ریاست جمهوری، فعالیت آبخیزداری و در قالب بند ملاتی در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در یکی از روستاهای ملایر

توقف عملیات برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس در یکی از روستاهای ملایر