مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-15اقتصادي

197 محله کم برخوردار در تهران وجود دارد


رییس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه در تهران 197 محله کم برخوردار وجود دارد، گفت: تاکنون برای نوسازی 10 هزار واحد پروانه صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هدایت در حاشیه اولین همایش تخصصی مدیران عامل سازمان های نوسازی کلانشهرهای کشور در کارخانه سیمان ری و در جمع خبرنگاران گفت: در ساختار کلانشهرهای کشور کمیته ای تحت عنوان کمیته تخصصی بخش بازآفرینی شهری وجود دارد که دبیر آن سازمان نوسازی شهر تهران است.

رییس سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در محدوده هدف بازآفرینی نوسازی و بهسازی شهری است و گروه هدف ما یک چهارم جمعیت کشور را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موانع نوسازی و بازآفرینی احصا شده است، گفت: امروز دستگاه هایی که در این زمینه می توانند کمک کننده باشند دعوت شدند و این موانع به روزرسانی شد و در نهایت به یک بیانیه رسیدیم تا مشترکا کار را پیش ببریم.

هدایت تصریح کرد: موضوع تسهیلات یکی از موضوعات مهم است که باید سقف آن افزایش پیدا کند، کم بهره شود و اقساط آن نیز بلندمدت شود رییس سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: در خصوص کمک به مرمت خانه های واجد شرایط درخواست کردیم که به حدود 30 هزار واحد در کل کشور کمک شود تا در چارچوب قانون مدیریت بحران کشور مرمت و احیا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

197 محله کم برخوردار در تهران وجود دارد

197 محله کم برخوردار در تهران وجود دارد